Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - theshadow

Страници: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 91
1291
МАГИЯ / Dim Mak
« -: 12 Април 2011 20:27:50, Вторник »
До момента само загатнахме някои възможности на Дим-Мак, т.нар. "тъмна страна на силата", изкуство известно също като Тиен-Сюъ ("посочване на гроба"). Както споменахме, освен в Китай, подобни методи за поразяване на виталните точки съществуват също в Япония, Корея, Индия, Индонезия, Тайланд, Малайзия и в други страни. Най-добре и систематизирано обаче, това изкуство е развито в Китай, откъдето е попаднало и в съседни страни и е обогатило лечебните и бойните изкуства.
 Виталните точки използвани в У-Шу са известни от традиционната китайска медицина и по-специално методите чжен-цзю (иглоубождане и обгаряне), които са възникнали още преди 3000 години. Теорията и практиката на тези методи са описани в древните трактати "Су Вен" и "Ней Дзин", за които се твърди, че са писани от митичния жълт император - Хуан Ди. Освен Хуан Ди, над виталните точки са работили известни лечители като Хуа То, Бян Цюе, Сюй Чунфу, Ли Шичжен, Лю Вансу, Пин Чу и др.

Авторът Дъглас Сие (19) твърди, че голям принос за развиване метода на Тиен-Сюъ има известния даос Чжан Санфен (XIII в.) от планината Удан. Той съчетал бойните изкуства с уменията си по традиционна медицина и определил 36 витални точки и съответните методи за атака. Според Дуглас Сие, Чжан Санфен използвал и книгата на някой си Фен Таои от ранната династия Сун (960 - 1279г.). В един от манастирите на Удан, даосът отлял от бронз статуя на човек с нанесени на нея повече от 300 витални точки, 36 от които били най-важни за бойната практика. Чжан Санфен използвал статуята с виталните точки за тренировка, като обучавал в Тиен-Сюъ и своите ученици, които изучавали при него даосизъм и Тай-Дзи-Цюан. В Китай са известни и други такива модели на човешки фигури от метал или дърво, на които били нанасяни виталните точки и енергийните меридиани на човека. Те били използвани както от лекари, така и от специалисти по У-Шу.

Рисунка на автора на медна статуя на човек, отлята в IX в., на която ученият Ван Вейде е нанесъл известните по това време повече от 365 точки използвани в чжен-цзю (иглоубождане-обгаряне) терапията.

Съвременен модел на "медния човек" използван от специалистите по акупунктура.

В специалната литература за бойните изкуства има много малко полезна информация за виталните точки. В повечето случаи или нищо не се дава и липсва всякакъв коментар върху схемите, или в най-добрия случай се дават познати зони за атака и начини за атакуване на най-ниското равнище с чисто механично въздействие. За високите нива - енергийна атака и атакуване от разстояние се разказват само легенди и нищо конкретно. Много малко книги и автори дават автентична информация по въпроса по разбираеми причини. Междувпрочем много повече информация за Тиен-Сюъ може да се почерпи от медицинските книги за акупунктура, отколкото от книгите за бойни изкуства. Също така, ценни указания за специфични методи могат да бъдат почерпени от книгите за Ци-Гун/Ней-Гун и разбира се, от устните наставления на майсторите.


1292
МАГИЯ / Dim Mak
« -: 12 Април 2011 20:25:11, Вторник »
Пробвай с този текст:

Материалът е по източници от Интернет
 Тиен-Сюъ (Дим-Мак) - изкуството за поразяване на виталните точки

Д. Александров

В биографичната книга за Т. Т. Лян от Стюарт Олсон, издадена наскоро се споменава една апокрифна история свързана с големия майстор на Тай-Дзи Чън Манчин. Лян и Чън участвали в голяма демонстрация на Тай-Дзи в Тайван, в началото на миналия век. Демонстрацията минала блестящо и майстор Чън Манчин вече с основание се считал за "№1 в Тай-Дзи". На демонстрацията присъствали като наблюдатели и няколко стари майстори на Тай-Дзи, които не афиширали своето изкуство, но по него време се били отделили от Ян фамилията, тъй като считали, че оглавилия школата Ян Ченфу не е достоен приемник и не обладава необходимото майсторство.
 След като демонстрацията приключила, един от тези майстори се приближил до Чън Манчин, поздравил го за доброто представяне, след което го потупал по рамото и си отишъл.
 На другия ден Чън Манчин се почувствал много зле, рамото и ръката, където майсторът го "потупал" били отекли и блокирали. Заедно със своя ученик Лян те се досетили, че му е било приложено Тиен-Сюъ (изкуството на смъртоносното докосване). Потърсили стария майстор и му се извинили за непочтителното отношение. А той се усмихнал и казал на Чън следното: "Добре, че дойдохте навреме, защото след още два дни щеше вече да е късно!… Трябва да бъдеш по-внимателен и самокритичен относно изкуството. Ти не само не си №1 в Тай-Дзи, но не си и №100!…" След това майсторът го излекувал чрез точков масаж (анмо) и втриване на билкови балсами.
 След този случай майстор Чън Манчин имал огромен респект към Тиен-Сюъ и старите майстори. Когато се готвел за втория си двубой с известния майстор У Менся, той се обучавал в продължение на 5 години в Тиен-Сюъ при двама известни майстори.
 Тиен-Сюъ (букв. "посочване на гроба") е известно също и като Дим-Мак на Кантонски диалект. Тиен-Сюъ е известно още като "изкуство на смъртоносното докосване" или "отровната ръка" в китайското У-Шу. Това изкуство идва още от древни времена и е свързано с традиционната китайска медицина и акупунктурата.
 През 803г. китайският лекар Тао Хенян, който бил експерт по акупунктурата и запленен по анатомията, предоставил знанията си в услуга на бойните изкуства. Той създава един стил на У-Шу наречен Тиен-Сюъ-Цюан-Шу ("Юмручно изкуство за пипане на нервните центрове"). Този стил се ръководи от правилото, че и най-слабия удар върху "сърцето" струва повече с удара с брадва по другите части на тялото. За тази цел Тао Хенян разработил методика за атакуване на жизненоважните центрове по човешкото тяло. Първата част от обучението се състои в изучаване начина на атакуване и точната локализация (топографска анатомия) на виталните точки, както и яснота за последствията от въздействието (парализа, вцепеняване, безсъзнание, блокировка на жизнените функции и смърт). Втората част от обучението включва лечебни процедури и контравъздействия, оказване на първа помощ (каппо или куацу) и прекратяване действието на ударите със "забавено действие".
 Прототипът на виталните точки (на брой над 700) е даден още от митичния жълт император Хуан Ди и са описани в неговия трактат "Ней дзин Хуан Ди" ("Канон на вътрешната медицина на Жълтия император"). Лекарят Хуа То, прочут в древността, също работил над тях и открил обезболяващи точки използвани за анестезия при сложни операции. Малко по-късно Хуан Фуми (215 - 282г.) написва книгата "Цзя и дзин", посветена на чжен-цзю терапията (акупунктурата), където се описват 649 точки. С течение на времето всички тези знания за виталните точки, наричани скех мен ("кладенец") и енергийните меридиани (дзин-ло) преминават в традиционните школи на У-Шу.
 По принцип основните точки в акупунктурата са 365. От тях за целите на У-Шу се използват около 108 витални точки, като в отделните стилове техния брой е лимитиран до 20 - 30 центъра. В У-Шу се различават три нива на въздействие върху виталните точки:

* Обикновено физическо въздействие чрез удар, защипване, натиск и др.
 * Енергийно въздействие чрез "докосване".
 * Въздействие от разстояние ("чудесен меч").

За да се получи максимален резултат с минимум усилия ("докосване") са необходими специални познания за енергийната система на човека (меридианите и точките), взаимовръзките с вътрешните органи, биоритмите (денонощен, годишен и сезонен), китайския зодиакален календар, теорията за петте елемента (У Син) и теорията за Ин-Ян. Нещата се усложняват още повече, като се включат като се включат правилата за тяхното използване, които определят дори и ъгъла за нанасяне на удара, съобразно позата на противника и посоката на циркулацията на енергията по меридиана. Всички тези тънкости в школата на "отровната ръка" обясняват защо и много слаби удари или натиск в определена точка могат да имат страшни последици.
 Тиен-Сюъ-Цюан-Шу е един от най-тайнствените стилове и раздели на У-Шу. Негов патент са техники като "Секундата на смъртта", "Люлеещия се пунш", "Целувката на Дракона", "Драконов нокът", "Сочеща ръка", техники спиращи кръвообращението и др. причиняващи смърт. Особен специалитет са ударите със закъснително действие. При тях настъпването на смъртта може да се регулира от 3 дни до една година, при това с абсолютна точност за деня и часа на смъртта!…
 Една особеност на "отровната ръка" са пръстовите промушващи техники ("пръстов цан", "мистична ръка-меч", "безсмъртния мъж сочи пътя"), които се използват в комбинация със захвати и удари във виталните точки. Пръстите се закаляват по специален начин, за да могат да проникват в тялото на противника.
 Трябва да се уточни, че Тиен-Сюъ-Цюан-Шу изисква поне едно 20 години практика, за да се овладее в цялостен вид. Тази школа вече не е в оригиналната си форма и майсторите познаващи тайните й са много малко. Последните двама известни такива майстори, наши съвременници са Вонг Таймин и Лин Кунг от Китай.
 Аналогични на Тиен-Сюъ методи съществуват в Япония, Корея, Индия, Виетнам и Индонезия, но те са слабо проучени и в повечето случай са далече от оригинала. В Япония е запазена и разпространена древната китайска книга "Бубиши" от ХVІ в., където са описани такива техники, включително и такива със забавено действие.
 За съмняващите се в тези методи ще спомена за интересен експеримент проведен от японските военни през Втората световна война в Манджурия. В един от военнопленническите лагери били поканени японски специалисти по бойни изкуства (Кемпо, Джу-Джуцу, Айки-Джуджуцу, Карате, Кодокан Джудо, Кендо, Кен-Джуцу, Яйдо, Нин-Джуцу и др.), за да демонстрират на живо върху военнопленници класически техники по виталните точки и да се проследят въздействията. По-късно бил публикуван и специален доклад от експеримента с обозначения на смъртоносните точки и анализи.
 След войната този доклад излиза под формата на книга-сборник във Франция с двама автори Фуджита Сайко (10-ти дан Нин-Джуцу) и Анри Плее (10-ти дан Карате). Копие от този доклад притежава и автора на статията, но няма намерение да го публикува от съображение за сигурност!


1293
МАГИЯ / Dim Mak
« -: 10 Април 2011 18:29:07, Неделя »

" rel="nofollow">

1294
МАГИЯ / Музика и магия
« -: 8 Март 2011 14:54:35, Вторник »
Добре дошъл тук, щом си нов. smile В момента нямам как да изгледам предложеният от теб клип, но по-късно ще му отделя внимание. Заинтригува ме.

1295
ШАРЛАТАНСТВОТО В МАГИЯТА / Егрегори
« -: 5 Март 2011 10:05:16, Събота »
Quote (921)
Някой който не е агресивен човек, има неприятности с някой който го тормози.Този човек няма силата да отвърне от страх. Обръща се за помощ към магията,и по точно някой егрегор. Започва инвокацията,и човека отпуска своя страх,преминава към агресия,гняв,всичко насочва към материална база на олтара,която е символика на човека който го притеснява. След ритуала подтиснатия човек се чуства облекчен и чака резултат.

Повече ме притеснява другият вариант, когато някой, който е много агресивен, се чуди по кого да си излее агресията. Или някой, който никога не е обичал, не знае и не може да обича, се вманиачи, че иска да притежава някого и насочи волята си към притежание...


1296
ШАРЛАТАНСТВОТО В МАГИЯТА / Егрегори
« -: 5 Март 2011 10:03:03, Събота »
Quote (921)
Какво кара хората да вярват в тях?

Същото, което ги е карало навремето да вярват, че светът е плосък като тава. Може би... Плюс неяснотата около психичните проблеми на други хора. Плюс неяснотата около трансовите състояния... Плюс... Като се замисля, май са много работи. И една част от тези много работи продължават да действат с пълна сила и днес, ако се съди по бай Ангел Пророка и сходните му... Си продължава да взема жертви. В миналото се е знаело, че срещата с магията може да доведе до лудост, но не се е открил отговора защо, а сега това като че ли се омаловажава повече от преди, въпреки че познанията и средствата за изследване са се увеличили в пъти в сравнение с миналото...

Всъщност проблемът е сериозен и си истава актуален. От къде до къде един транс е безопасен за употреба и от къде до къде трябва да се пазим.

Това, което аз ползвам за лична защита, е разумът като средство за връзка с реалността. Таковата, докато човек осъзнава каква е реалността, той ще държи фронта срещу това да се събуди в някоя хубава сутрин и да се окаже, че си пие кафето с "извънземни", които "говорят странни неща за 2012г."

Определям като важно да зная какво и защо правя, както и какво е отношението на правеното от мен към реалността. Колкото с по-голяма точност зная какво правя, толкова по-добре.

Както беше обяснено някъде из темите тук, ние можем да направим само това, което знаем как да направим, защото реалността е изградена от причинно-следствени връзки. Ако не сме стартирали причина, не можем да се надяваме на следствие, т.е. на резултат. В тази връзка... Знам как да направя частен бизнес (по без магия), но животът ми да зависи от това, не знам как да улуча 6 от тотото. huh loony Аз мога други неща, таковата, но това - не мога. А някои, явно за чуждестранна демонстрация:

Quote
из paranormal-news.ru - от преди няколко години

Лотерея в Болгарии дважды подряд выдала комбинацию цифр, будто взятую из сериала Lost.

Розыгрыш болгарской лотереи транслировался по национальному телевидению 6 и 10 сентября, передает The Daily Telegraph. Оба раза выпали цифры 4, 15, 23, 24, 25 и 42, но в разной последовательности.

Цифры из второго тиража угадали 18 человек, что беспрецедентно много для данной лотереи. Каждый из победителей получил чуть больше 10 тысяч левов (около 5 тысяч евро).

Което ще рече, че някой си е харесал сериала Lost и на два пъти си ги "поръчал", но най-вероятно не е сред никой от тези 18 човека, които "познали". И вероятно след това е спечелил много повече от 10 000 лв.

Та... Който каквото знае какво да направи... Явно прави...

Що се отнася до инвокациите, лошо няма, стига човек да не забравя, че това, което инвокира, не е нещо, което го има вън от фантазията му. Тогава може да е полезно, както се казва, да вдъхне липсваща увереност или нещо такова. Както и ритуалите не случайно ги наричам патерица (по тази причина). То всъщност терминът "патерици" не е мой, а на Кришнамурти. Той го е казал това:

"Моят интерес се състои в това да ви покажа, че можете да ходите, и - моля ви, изхвърлете всички тия патерици. Ако наистина сте инвалиди, не бих ви посъветвал да извършите подобно нещо. Но вие сте накарани, манипулирани от други хора да мислите, че сте инвалиди, за да могат да ви продадат същите тия патерици. Хвърлете ги и ще можете да ходите. Това е всичко, което мога да ви кажа. „Ако падна...” – това е вашият страх. Оставете патериците настрана, и няма да паднете. "

Има нещо вярно...


1297
ШАРЛАТАНСТВОТО В МАГИЯТА / Егрегори
« -: 4 Март 2011 08:22:30, Петък »
Заговорихме се с модесата за егрегори и покрай това ми хрумна да постна тази тема.

Всъщност иде реч, че четейки препоръчвани за работа по тях техники от областта на магията, по някой път просто няма как да не забележа, че е писана от хора, които имат прочит на психологична и/или психиатрична литература, понякога доста професионален прочит.

Възползват се от това, че няма никакъв контрол какво се пробутва за теория и за практика в сферата на магията. А средностатистическия човек, просто не разпознава кога някой съвсем целенасочено се опитва здравата му психика да я набута във възприятията на болна такава, за да си продава книгата под графа "изпитано и се получава нещо".

Примерно, за да си говори човек ефективно с "егрегори".

Ето един текст, описващ опасна за псих. здраве практика:

Quote
(из inchaos.org)

Една част ще създава глосолалия и ще е напълно невъзможно да се запомни съдържанието й. Друга част ще възприема и превежда на някакъв разбираем език комуникацията с егрегора, докато трета ще действа като запитва наум егрегора за разни неща.

Глосолалията обикновено започва с резки и агресивни звуци, вероятно показателни за някакво раздразнение от страна на егрегора за това, че е бил извикан. Когато обаче операторът потъне по-дълбоко в гнозиса, глосолалията започва да приема качествата на несвързано шепнещо мърморене, по време на което комуникацията между оператора и егрегора протича наум.

Авторът на Mеса на Хаоса “А” – Azathoth, част от която цитирах, дори не си е направил труда да прикрие по някакъв начин специфичния термин "глосолалия". Това е превъзгордяване- толкова пъти е минавал номерът, че вече си позволява да нарича нещата с истинските им имена. Очевидно много добре знае, че осакатява и това е нарочно. За автора няма значение, че осакатява. Паричките са по-важни.

Повечето от този тип опасни техники са поприкрити. Например излизането в астрал най-често е другото име на автохипнозата, а някои от нещата, които някои автори, попрочели туй-онуй от една не точно магическа литература, излагат по тази част с астрала, осакатяват психиката доста ефективно.

Глосолалията е нарушение на артикулацията (учленяване на говорните звукове), обусловено от патология, водещо до създаването на нов език, срещано при известно количество псих. заболявания. Отключва девиация, т.е. не случайно е описана агресия и причината някак не е никакъв егрегор, който се бил раздразнил, дето го "викат". В миналото е била сочена от религиите като показно за "обладаване от духове, демони и подобни", но всъщност е не точно това.

А същността на техниката е, най-общо казано здрава психика да бъде докарана умишлено до състояние да възпроизвежда характеристики на нездрава психика, заради някои преживявания, които иначе няма как да се получат. Такива състояния в един момент може да останат за постоянно, т.е. увредата на психиката може да стане трайна, когато "психичният цензор", този голям враг на полудяването, умишлено се изключва.

Така че препоръката ми е, най-общо да внимавате с всякакви автори, които ви обещават "излизания" в други светове и срещи с било какво било извън реалността. Няма такова нещо.

Като правило, за съжаление, това са "магически практики", разработвани от колеги, на които не им пука дали ви осакатяват психически.


1298
Quote (chimera)
За да има следствие, първо трябва да има причина. Ако искаме нашето синьо ковчеже със златна панделка и рядка диамантена огърлица вътре и не по-късно от една седмица, може да си останем с едното искане, ако не сме стартирали поредица от причини да го получим.

За да стартираме поредицата от причини да го получим, ние трябва да знаем не само, че има потенциални пътища към целта, но и кои са тези потенциални пътища. И трябва да ги активираме, за да се върви по тях. Иначе то пътищата ще си има, но няма да са активни.

Ние можем да получим само онова, което знаем как да получим. Ако искаме да завали сняг по средата на горещ летен ден, но не знаем как да го получим, значи няма да го получим, независимо каква е волята ни, какви срокове сме дали и колко са потенциалните пътища да се случи онова, което искаме.

Според мен това достатъчно добре описва всичко.


1299
За мен е от значение точността. Ако нещо няма да се получи на секундата, таковата, кога ще се получи трябва да е ясно до ден, час, минута, а ако е нещо по-сложно, то тогава се дели на подцели на стълбовиден принцип - осъществяването на една подцел на дата, час, минута, води до стартиране на осъществяването на другата и така нататък.

Защо е по-удачно... Изисква изцяло да се знае всичко около достигането на целта до най-малката подробност, а това е основата на правилното целеполагане (да се знае какво се иска, защо се иска и точният механизъм на постигане). Такъв подход елиминира съвпаденията на едно 95% и не може да остане място за самозаблуда. Контролът е на удовлетворяващо високо ниво.


1300
МАГИЯ / Плюсове и минуси на работата в група
« -: 1 Март 2011 19:02:41, Вторник »
Плюсовете ясно... Ето някои минуси:

1. При липса на критично отношение от страна на групата към провежданата групова работа, нивото на работа ще пада задължително надолу.

2. При липса на ясна цел пред групата, към осъществуването на която цел тя да се стреми, ще има непоследователни лутания насам-натам (накъдето отвее вятъра) в неясен цикъл с елементи на правене на нещо ей така, да се отчита дейност заради това да не се каже, че няма дейност.

3. При липса на ясен регулаторен механизъм относно това кои неща са и кои не са позволени в дадена група, групата ще клони периодично към сбирщина, в която всеки има претенции, но реално никой не застава с покритие на претенциите си.

4. Всичко, което писах за групите навремето в този форум, все така си го отчитам непроменено, а именно (цитирам себе си):

В груповата практика няма нищо лошо, принципно, но полза може да имате само от някои видове групова практика. Ще дам характеристиките и на това, което трябва да избягвате като групова практика, и на това, което би могло да е от полза за вас.

Първо, това, което не е правилна групова практика:

1. Групата е създадена за постоянно функциониране с еднакъв състав. Задължават ви да се срещате с останалите от групата регулярно и на живо. Целите на съществуването на постоянни групи са съмнителни. Такава структура често възприемат сектите- организират множество групи с постоянен състав, ръководейки ги от централизирано управление. Структурата е конусовидна и често пъти участващите в групите не знаят за съществуването й.

2. В групата критиката се забранява под една или друга форма. Разчита се на това, че хората в групата взаимно си влияят (конформизъм) и има голямо разминаване между резултатите, които се претендира, че са достигнати и реално достигнатото. Липсата на критика пречи на реално отчитане на постигнатото.

3. Набляга се само или на действието (формата и практиката), или само на говоренето (теорията). Теорията, формата и практиката са неразривно свързани. Не можете да имате само едното от тях. Например, за да пишете, първо трябва да сте научили азбуката. Така е и с магията. Ако искате да я правите, първо трябва да сте и научили теорията.

4. Групи от типа "правим се, че правим нещо". Имат навика да "правят" магии на среща в кръчмата.

Сега ако държите да се занимавате с магия, работейки в група, това трябва да ви носи следните предимства:

1. Да научавате нещо ново, без да се обвързвате за постоянно с групата, без да ви се налага да ставате част от постоянна структура.

2. Не ви се отнема свободата да мислите и да проявявате критичност.

3. Занимавате се и с теория, и с форма, и с практика.


1301
ТЪРСЯ ПОМОЩ / Среща с циганка
« -: 31 Януари 2011 22:17:58, Понеделник »
Циганите не са от друга раса. А различията в цвета на кожата, по биология се учи защо е. Причината е във витамин Д. Има държава, която трябва да решава за престъпниците по един и същ начин. Ние сме държавата. Всички ние. Ако нещо в тази държава не е наред, ако няма закони, които да са еднакви за всички и да се спазват, причината е в нас. Не е луд, който яде баницата, а който му я дава. Надявам се да ме разбра.

1302
ТЪРСЯ ПОМОЩ / Среща с циганка
« -: 31 Януари 2011 19:30:18, Понеделник »
ly, имаш твърде много агресия, натрупана в себе си. Тази част от съвета ти, която изтрих, може, но само ако планираш да падаш по-долу от циганката. Ако всички ние реагираме първично, просташки, в нарушение на законите на България, то каква ще бъде разликата между нас и онези от циганите, които реагират първично, просташки и в нарушение на законите и които с това са си спечелили лоша слава за целия си етнос и са плюли на усилията на останалите цигани, които се опитват да живеят достойно?

1303
ТЪРСЯ ПОМОЩ / Имам ли направена магия?
« -: 29 Януари 2011 22:43:04, Събота »
Sweety, бъдещето, което стои пред всеки един човек, представлява няколко възможни пътя. Колкото повече контролираме своя живот, което се случва винаги, щом упражним своето право на избор как да постъпим в една или в друга ситуация, толкова повече стават възможните избори пред нас, съответно толкова повече са възможните пътища, по които ние можем да поемем.

Ако пред нас има само един път, значи ние не сме господарите на своя живот и нищо не зависи от нас. Това е лошо. Би означавало, че сме неспособни да мислим и да избираме как да постъпваме и всичко сме оставали на самотек и на околните ни.

По отношение на любимия ви човек, пътищата пред вас са много. Стремете се вие да сте тази, която прави избора за вас самата, но не забравяйте, че и любимият ви човек също сам прави своя избор по отношение на себе си. Каквото и да се случва, избирайте това, което да ви дава щастие, но истинско такова, в основата на което да сте вие такива, каквито сте, без нищо повече.


1304
ТЪРСЯ ПОМОЩ / Имам ли направена магия?
« -: 25 Януари 2011 13:26:04, Вторник »
Магия, която да Ви вреди, се прави трудно, от единици, като трябва наистина много да сте заплашила някой, за да Ви се случи. Такова нещо Вие не сте в състояние да направите. Но има нещо, което Ви вреди. Това са натрупани във Вас омраза и страх. Моят съвет е да поработите в духовен план над себе си. Отървете се от тези си качества и ще живеете много по-спокойно, отколкото в момента.

1305
ТЪРСЯ ПОМОЩ / Окултна литература.
« -: 7 Януари 2011 21:26:42, Петък »
Съветът на lia е добър. Харесай си някоя област и задълбай в нея като за начало.

Страници: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 91