Автор Тема: Книгa за Медитация  (Прочетена 6615 пъти)

Неактивен Merlin

Книгa за Медитация
« -: 21 Октомври 2011 21:11:40, Петък »
Препоръчайте ми добра книга за учене на медитация за напълно начинаещ smile .Аз съм напълно начинаещ и искам да се занимавам с това препоръчайте ми добра книга smile . Благодаря предварително smile .

Неактивен RagioL

Книгa за Медитация
« Отговор #1 -: 26 Октомври 2011 20:55:00, Сряда »
Имам няколко електронни книги, ако те интересува мога да ти ги пратя по имейл.

Неактивен Merlin

Книгa за Медитация
« Отговор #2 -: 28 Октомври 2011 16:16:52, Петък »
Дам прати ги на моя email ще ти го дам на лично съобщение :).Мерси предварително задължен сам ти smile

Неактивен abramalin

Книгa за Медитация
« Отговор #3 -: 6 Декември 2011 17:46:23, Вторник »
не знам как ще се научиш да медитираш от книга ......трябва ти учител.
 Впрочем знаеш ли какво е медитация.......не е слушане на музика със затворени очи wink
IN ME OMNIS SPES MIHI EST

Неактивен different

Книгa за Медитация
« Отговор #4 -: 11 Април 2012 20:42:37, Сряда »
Много е хубаво да се медитира и върху мантри. Аз медитирам и обичам да си пея и рецитирам мантрите Ом Мани Падме Хум и Ом Намах Шивая. Засега медитирам и съм се съсредоточила само върху тези двете. Първата мантра трансформира гордостта, егоизма, ревността ,завистта, привързаността, егоистичните желания, невежеството, объркването, алчността, скъперничеството, омразата и гнева. За Ом Намах Шивая е казано, че е много силна мантра и че ако вибрира постоянно в сърцето, замества молитвите, медитацията и практикуването на йога. Тя пречиства.

Неактивен different

Книгa за Медитация
« Отговор #5 -: 11 Април 2012 21:59:45, Сряда »
Една от първите книги, с които започнах и в която има интересни техники и медитации е книгата ''Развиване на психичните сили'' от Уилям Хюит. Можеш да я прегледаш. smile

Неактивен Belladonnaa

Книгa за Медитация
« Отговор #6 -: 13 Април 2012 03:55:26, Петък »