Отворена дискусия > ТЪРСЯ ПОМОЩ
Тарся най добрия Маг
pit:
Аз все пак тази година ще Исчистя...!!! незнам как но ще намеря човека или инфо и ще го сторя! Благодаря ти Цеци Последен въпрос кам теб? Kак се вади срах ? И мога ли сам да си помогна ! остави восоколеене то само успокоява добро е но е слаб0 ... За предишния ти коментар сам 100% сагласен когато почнах ремонта брата на баща ми и жена му се побаркаха от завис Тя почна да ходи из двора си да храчи и плюе ужас...Споделих с Леля си бог да я прости тя и каза и Сега комшийката койято ме е Стинка за това живее като ме види и с удоволствие ми вдига кравното на 180 една мрежа ни дели...дбре че сам далече та ме е по спкоино,,,,,Но е вярно внуши ли си човек !!!!
Цеци_Вихронрав:
За страх се прави стресната вода, но друг трябва да ти я направи когато не очакваш.
Има и друг вариант да отидеш да ти леят куршум.
А за завистта на близките си... Вържи на няколко места на оградата червени конци.
posleden:
Аз съм начинаещ, Пит. Затова и никът ми е такъв.
Казваш, че ще изчисти дома, мястото ... а всъщност трябва да се върнеш назад във времето и да възстановиш равновесието. Да промениш спомените на живите, защото техните мозъци ще продължат да те облъчват на всяко едно ниво. Трябва да затвориш тези канали, Пит! :)
Много по-лесно е да напуснеш това място.
posleden:
В този форум хората не се изхранват от боравене с магии.
Къде живеш Пит?
pit: